Gwarancja

GWARANCJA


Wszystkie towary dostępne w sklepie objęte są gwarancją producenta. Każdy produkt poddany jakimkolwiek przeróbkom traci prawa gwarancyjne. 

Do każdej przesyłki dołączamy paragon zakupu lub fakturę VAT (na życzenie Klienta). Jeżeli do paczki nie została dołożona karta gwarancyjna, oznacza to, że takowej producent nie wystawia i wtedy podstawą gwarancji jest paragon lub faktura. Dokumenty te są traktowane jako podstawa ewentualnej naprawy gwarancyjnej. 

Jeżeli po otrzymaniu towaru klient znajdzie w nim wady techniczne lub uszkodzenia powstałe podczas dostawy, powinien odesłać go na adres Lynx Bicycles Sp. z o.o., ul. Podleśna 12c, 44-284 Pstrążna. Do odsyłanego towaru należy dołączyć dokładny opis usterki, paragon / fakturę i kartę gwarancyjną (jeżeli została dołączona do produktu). W ciągu 14 dni od momentu otrzymania przesylki, uszkodzony towar zostanie naprawiony lub wymieniony na nowy ( w zależności od rodzaju usterki). 

Gwarancja nie obejmuje ogumienia, oświetlenia, okładzin hamulcowych, linek hamulcowych, przerzutek i dzwonków rowerowych. Naprawy gwarancyjne zakupionych u nas rowerów w większości wypadków mogą być wykonywane w serwisie rowerowym w pobliżu twojego miejsca zamieszkania. Celem uzgodnienia takiego trybu wykonania naprawy prosimy o wcześniejszy kontakt z nami pod nr +48 501 783 063. 


REKLAMACJA


Sklep uwzględnia reklamacje z tytułu rękojmi wyłącznie w uzasadnionych przypadkach. Reklamacje dotyczące różnicy w wyglądzie towarów zamówionych z otrzymanymi, które wynikają z niewłaściwie ustawionych parametrów monitora Klienta, nie stanowią podstawy do zwrotu towaru. 

Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu będą rozpatrywane tylko w momencie odbioru towaru w obecności spedytora. Warunkiem przyjęcia tego typu reklamacji będzie spisanie wraz z dostarczycielem protokołu reklamacyjnego.

 


ZWROT TOWARU


Zakupione towary mogą być zwrócone, w terminie 14 dni od daty wysłania. W takim przypadku Firma: Lynx Bicycles Sp. z o.o. zwróci nabywcy w całości kwotę równą aktualnej cenie towaru. Warunkiem przyjęcia zwrotu jest pozostawanie towaru w stanie niepogorszonym wraz z paragonem oraz w oryginalnym opakowaniu. Zwrot towaru odbywa się na koszt nabywcy. Zgodnie z Art. 9.1 ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny każdy klient ma prawo do odstąpienia od umowy w terminie dziesięciu dni.

owy w terminie dziesięciu dni.